To protect your privacy: email us with billing or account questions instead of posting here.

Kontoschlüssel vergessen [Help I think I forgot account key]

Lucaskeohler
Lucaskeohler
Community Member
edited September 2016 in Memberships

Hilfe ich Habe meinen kontoschlüssel vergessen

Comments

  • AGAlumB
    AGAlumB
    1Password Alumni

    @Lucaskeohler: Thank you for contacting us. I'm sorry about that. AgileBits does not have either your Account Key or Master Password. The Master Password is chosen by you, and the Account Key is generated locally on your device. Neither is ever transmitted.

    We can't recover either of these for youDo you have your Emergency Kit? Or do you have another authorized device where you can view your Account Key? Otherwise it will not be possible to login to your 1Password Account.

    Let me know what you find. I look forward to your reply!

    Translated by Google:

    Danke, dass Sie uns kontaktiert haben. Das tut mir leid. AgileBits hat weder Ihr Kontoschlüssel oder Master-Passwort. Das Master-Passwort wird von Ihnen gewählt, und der Kontoschlüssel wird lokal auf dem Gerät erzeugt. Weder wird jemals gesendet.

    Wir können auch nicht von diesen für Youdo erholen Sie Ihre Emergency Kit haben? Oder haben Sie eine andere autorisierte Gerät, auf dem Sie Ihr Konto Key sehen können? Sonst wird es nicht möglich sein, Ihre 1Password-Konto anmelden.

    Lassen Sie mich wissen, was Sie finden. Ich freue mich auf Ihre Antwort!

  • beks
    beks
    Community Member

    Ok, können Sie mein Konto Daten löschen damit ich mich neu registrieren kann?

  • AGAlumB
    AGAlumB
    1Password Alumni
    edited January 2017

    @beks: You can delete your account by logging into your Profile and selecting "Permanently Delete Account" at the bottom. If you still need help, please email us at support@1password.com from your registered email address.

    Translated by Google:

    Sie können Ihr Konto durch Anmelden in Ihrem Profil löschen und unten auf "Dauerhaftes Konto löschen" klicken. Wenn Sie noch Hilfe benötigen, mailen Sie uns bitte an support@1password.com von Ihrer registrierten E-Mail-Adresse.

This discussion has been closed.