To protect your privacy: email us with billing or account questions instead of posting here.

Hoe kan ik met een Rabo betaalkaart, 1Password met een EU domein betalen

Options
ptte
ptte
Community Member

Ik heb een .****EU**** domein en wil 1Password kopen, maar ik kan in het huidige betaalmethode geen letters invoeren.
Hoe kan ik een cadeau of giftkaart kopen en dan betalen met mijn ****EU****domein.


1Password Version: 8.10.0
Extension Version: Not Provided
OS Version: MacOs 13.2.1 Ventura
Browser:_ Edge en Safari
Referrer: forum-search:Hoe kan ik met een Rabo betaalkaart 1Password met een EU domein betalen

Comments

  • ptte
    ptte
    Community Member
    Options

    wie kan mij vertellen hoe ik kan betalen??????

  • Hallo @ptte! ๐Ÿ‘‹

    (Mijn excuses voor eventuele grammaticale fouten. Ik gebruik vertaalsoftware om dit antwoord vanuit het Engels te vertalen.)

    Aangezien ik geen toegang heb tot je accountgegevens hier op de openbare forums, raad ik aan een e-mail te sturen naar support+forum@1Password.com zodat ons ondersteuningsteam ernaar kan kijken en verder kan adviseren. Nadat je een e-mail hebt gestuurd, ontvang je een antwoord van BitBot, onze vriendelijke robotassistent met een ondersteunings-ID die er ongeveer uitziet als [#ABC-12345-678]. Post dat hier, dan kan ik je bericht lokaliseren en ervoor zorgen dat het op de juiste plek terechtkomt. ๐Ÿ™‚


    Hello @ptte! ๐Ÿ‘‹

    (I apologize for any grammatical mistakes. I'm using translation software to translate this reply from English.)

    Since I don't have access to your account information here on the public forums, I recommend sending an email to support+forum@1Password.com so that our support team can take a look and advise further. After emailing in, you'll receive a reply from BitBot, our friendly robot assistant with a Support ID that looks something like [#ABC-12345-678]. Post that here, and I'll be able to locate your message and make sure it's gotten to the right place. ๐Ÿ™‚

    -Dave

  • eenturk
    eenturk
    Community Member
    Options

    Volgens mij kan je alleen met creditcard betalen dacht ik. Dus misschien in je omgeving iemand met creditcard checken of een debit card nemen?

This discussion has been closed.