1password envoi un mail sur ios a chaque ouverture de Safari.

JeanClaudeS
JeanClaudeS
Community Member

1password envoi un mail sur ios a chaque ouverture de Safari. Peut-on supprimer cette option ?
Merci d'avance


1Password Version: 8.10
Extension Version: Not Provided
OS Version: ios 17.4
Browser: Safari

Comments

  • Hello @JeanClaudeS! 👋

    Je suis désolé que vous receviez plusieurs e-mails lorsque vous utilisez 1Password pour Safari. Il semble qu'il s'agisse d'un problème qui affecte les clients utilisant la version bêta d'iOS 17.4 et les clients ont signalé que le problème est résolu avec la version bêta 2. Pouvez-vous mettre à jour vers iOS 17.4 bêta 2 et me faire savoir si vous voyez toujours le problème :


    I'm sorry that you're receiving multiple emails when using 1Password for Safari. It looks like this is an issue that affects customers using the iOS 17.4 beta and customers have reported that the issue is resolved with beta 2. Can you update to iOS 17.4 beta 2 and let me know if you still see the issue:

    -Dave

  • JeanClaudeS
    JeanClaudeS
    Community Member
    edited February 7

    Merci pour votre réponse rapide. ! Malheureusement je n'ai aucune information sur le numéro de la Bêta (J'ai iOS 17.4(21E5184K, c'est tout...) J'attendrai simplement une prochaine mise à jour.
    **
    Thank you for your quick reply ! Unfortunately I don't have any information on the Beta number (I have iOS 17.4(21E5184K, that's all...) I'll just wait for a future update as I can't see how to download another version of iOS.

  • JeanClaudeS
    JeanClaudeS
    Community Member
    edited February 7

    Thank you

  • @JeanClaudeS

    Merci pour la réponse. 21E5184K semble faire référence à iOS 17.4 bêta 1, la bêta 2 semble n'être disponible que pour les développeurs jusqu'à présent.

    Lorsque vous pourrez mettre à jour, faites-moi savoir si vous voyez toujours les e-mails et je pourrai vous aider davantage.


    Thanks for the reply. 21E5184K appears to refer to iOS 17.4 beta 1, beta 2 looks like it's only available to developers so far.

    When you are able to update, let me know if you still see the emails and I can help further.

    -Dave

  • JeanClaudeS
    JeanClaudeS
    Community Member

    Hi, I've just updated to beta 2 and the problem has been solved! Thank you for your help.

  • @JeanClaudeS

    That's fantastic! Thank you for reporting back and letting the community know. 🙂

    -Dave

This discussion has been closed.